Hjem » Tips og Triks » Kvalitetskontroll av ved i Bergen Ved AS

Kvalitetskontroll av ved i Bergen Ved AS

kvalitetskontroll

Bergen Ved AS ønsker å levere et best mulig produkt til kundene våre. Vi ønsker å levere god service og et produkt av svært høy kvalitet. Vi gjennomfører derfor kvalitetskontroll.

For å opprettholde kvalitet i leveranse av tjeneste og produkt mener vi det er to hovedprinsipp som må ligge til grunn. Som selskap må vi ha definert hva som definerer kvalitet i leveranse av tjeneste og produkt. I tillegg må vi ha utarbeidet rutiner for hvordan denne kvaliteten skal opprettholdes og sikres. Dette danner utgangspunktet for kvalitetskontroll i selskapet.

For å sikre at servicen vår opprettholder høy kvalitet har vi altså utarbeidet en oppfatning av hvordan vi ønsker at en kunde skal oppfatte samhandling med Bergen Ved AS. I tillegg har vi naturligvis også utarbeidet prosedyrer som skal sikre at denne behandlingen blir opprettholdt gjennom kvalitetskontroll.

Alle produkt som vi leverer skal oppfylle Norsk Standard for fyringsved NS4414 klasse ekstra. Dette er den høyeste kvalitetsklassen innenfor standarden og reflekterer at Bergen Ved som selskap ønsker å levere et så bra som overhodet mulig produkt.

Hva skjer dersom kvaliteten i leveranse av tjeneste og produkt ikke blir opprettholdt?

Vi mener selv vi har gode oppfatninger av hva som definerer kvalitet i leveranse av produkt og tjeneste. I noen tilfeller skje at du som kunde ikke er fornøyd. Uavhengig om kvalitetskravene er opprettholdt eller de ikke er opprettholdt ønsker vi at du forteller oss at du ikke er fornøyd. Vi kan da komme til en felles enighet om hva som bør gjøres. Dersom produktet ikke tilfredsstiller kvalitetskravene og kvalitetskontrollen ikke har vært tilfredsstillende, vil du få muligheten til enten å få et nytt produkt eller få pengene tilbake. Vi gjør oppmerksom på at du som kunde hos Bergen Ved AS uansett har 14 dagers angrefrist. For mer informasjon angrefristen kan du sjekke ut våre vilkår og betingelser.